• Doprava zadarmo pri nákupe nad € 30 bez DPH
  • 14 dní na vrátenie tovaru
  • Záruka 3 roky
0
Košík
Cena bez DPH (zmeniť)
Spolu
Cena/ks
Množstvo
Položky
Nákupný košík je momentálne prázdny.
Cena bez DPH
5,- €
Do pokladne
Zmeniť
PROJEKTOVÉ RIEŠENIA

Kancelária na mieru pre spoločnosť CC Höganäs

Kancelária na mieru pre spoločnosť CC Höganäs
Blog

Keď spoločnosť CC Höganäs potrebovala v krátkom čase transformovať prázdne priestory na atraktívne a efektívne kancelárske prostredie, mali na výber dve možnosti: buď mohli robiť všetko vo vlastnej réžii počas každodennej práce alebo projekt zveriť do rúk projektovému oddeleniu AJ Produkty, ktoré zastreší celý proces. od plánovania až po montáž. Spoločnosť sa rozhodla odovzdať všetko nám a bola odmenená kompletným riešením. Len za jedenásť týždňov sme vyriešili všetko od brainstormingu nápadov na dizajn interiéru až po montáž nábytku do priestorov klienta. Riešenie bolo pohodlné, efektívne a v rámci rozpočtu.

 

Švédska spoločnosť CC Höganäs je synonymom kvalitnej dlažby a je súčasťou skupiny Ricchetti Group, jedného z vedúcich európskych výrobcov stavebnej keramiky. Spoločnosť mala za úlohu premiestniť svoju kanceláriu v dvoch etapách - najprv z historickej budovy v Ekeby v juhozápadnom Švédsku do prenajatých priestorov a následne do nových vlastných priestorov v neďalekom Helsingborgu. Bola to veľká výzva a museli nájsť odpoveď na dôležitú otázku: „Ako môžeme vytvoriť kvalitné kancelárske prostredie v dočasných priestoroch s obmedzeným rozpočtom, ktoré následne môžeme vziať so sebou a ďalej rozvíjať po dokončení našich nových priestorov?“

 

Keďže táto dilema bola ťažšia ako sa zdalo, CC Höganäs sa na nás obrátili s prosbou o pomoc s interiérovým riešením na mieru so všetkým čo k tomu patrí, ako je výber vhodného nábytku a zabezpečenie dodania a montáže zariadenia kancelárie v dohodnutom čase.

 

Hlavná požiadavka

 

Prázdny priestor so štyrmi stenami sme museli transformovať na príjemnú a dobre fungujúcu kanceláriu. Súčasťou zákazky bol kancelársky nábytok a zariadenie pre všetky rôzne funkcie a úlohy, ktoré zamestnanci v modernej kancelárii vykonávajú. Dodávali sme nábytok do vstupných priestorov vrátane recepčného pultu, samotný nábytok do kancelárií, ďalej sme zariadili veľkú zasadaciu miestnosť, niekoľko menších zasadacích miestností, spoločnú oddychovú miestnosť a archivačnú miestnosť s tlačiarňami.

 

Tvorba vizualizácie kancelárie

 

Náš projektový tím mal niekoľko úvodných rozhovorov s klientom, aby získal predstavu o jeho potrebách a želaniach. Na základe týchto poznatkov potom náš interiérový dizajnér vytvoril niekoľko návrhov s výberom pôdorysov, rôznych možností nábytku a 3D plánov interiéru, ktoré poskytli jasný obraz hotového riešenia. Keď bol zákazník spokojný s návrhom aj odhadmi termínov dodania a cenou, ubezpečili sme sa, že všetko bolo objednané, dodané a zmontované na mieste - presne podľa harmonogramu.

Vizualizácia návrhu kancelárie

 

Štyri výzvy ...

 

1. Čas. Mali sme menej ako tri mesiace na návrh návrhov riešenia, objednanie, dodanie a samotnú montáž nábytku a všetkých doplnkov.

 

2. Pôdorys. V bývalej kancelárii mali zamestnanci vlastné individuálne kancelárie, ktoré sa im páčili. V novom priestore bolo však málo priečok, čo znamenalo, že sa zamestnanci museli prispôsobiť spolupráci v otvorenej kancelárii.

 

3. Rozpočet. Zo starej kancelárie si spoločnosť Höganäs nechcela vziať nič, a preto sa do nášho návrhu počítalo iba s novým kancelárskym nábytkom. Okrem splnenia všetkých ergonomických požiadaviek musel nový interiér nielen zodpovedať aj firemnému dizajnu CC Höganäs, ale taktiež musel byť aj v rámci dohodnutého rozpočtu.

 

4. Dve fázy sťahovania. Spoločnosť plánuje zostať v nových priestoroch iba dva roky, potom sa bude sťahovať do nových vlastných priestorov v Helsingborgu. Náš projektový tím musel preto vybrať nábytok, ktorý sa dá ľahko premiestniť a ktorý zároveň bude tvoriť základ interiéru aj v ďalšej fáze.
 

Interiérové riešenie kancelárie

 

... a štyri riešenia

 

1. Prostredníctvom dobre koordinovaného projektového tímu a efektívneho dodávateľského reťazca sme dokázali rýchlo vyrobiť všetok nábytok, ktorý zákazník požadoval. V tomto bode boli obzvlášť cenné zásoby nábytku v našom vlastnom sklade, čo urýchlilo dodanie nábytku.

 

2. Rôzne oddelenia (predaj, zákaznícky servis, ekonomické oddelenie atď.) boli síce v jednej veľkej open space kancelárii, no s našim riešením sedia pri seba iba kolegovia s rovnakého oddelenia, pričom sú oddelení od iných kolegov. To sme dosiahli praktickým využitím veľkých podlahových paravánov a stolových paravánov. Vďaka tomuto riešeniu sme dopriali každému oddeleniu súkromie na podporu pohody a pokoja na pracovisku.

 

3. Naše rady kancelárskeho nábytku sa vyznačujú nielen vysokou kvalitou a moderným dizajnom, ale sú tiež cenovo dostupné – a to je kombinácia, ktorá je pre zákazníka veľmi príťažlivá.

 

4. Vďaka širokej ponuke a kvalite nášho kancelárskeho nábytku je nájdenie správneho produktu z hľadiska tvaru, farby a veľkosti veľmi jednoduché. To tiež uľahčuje vytvorenie jednotného štýlu interiéru, ktorý sa môže v priebehu času ďalej rozvíjať.
 

Interiérové riešenie kancelárie

 

Utuženie kolektívu

 

Menšie kancelárie sme zmenili na malé zasadacie miestnosti. Ukázalo sa to ako veľmi praktické riešenie, pretože teraz zamestnanci môžu v prípade potreby vybaviť svoje hovory, organizovať videokonferencie či spolupracovať v skupinách bez toho, aby rušili kolegov.

Interiérové riešenie kancelárie

 

Pre zamestnancov predstavovala najväčšiu zmenu open space kancelária. Ako sme však už spomínali, vďaka paravánom sme veľkú otvorenú kanceláriu krásne rozdelili. Druhou výraznou zmenou bol vzhľad oddychovej miestnosti. Predtým zamestnanci sedeli po skupinkách pri menších stoloch so svojimi najbližšími kolegami a zriedka mali kontakt s ostatnými. V súlade s novým otvoreným riešením sme navrhli jeden dlhý obedový stôl s priestorom pre všetkých zamestnancov. Tým sa vytvorila príležitosť na zvýšenie bežného kontaktu medzi všetkými kolegami, čo zlepšuje medziľudské vzťahy na pracovisku.

 

Mysleli sme na všetko

 

Na kompletné zariadenie kancelárií si nás spoločnosť Höganäs vybrala, pretože sme presne vedeli, čo potrebujú, predložili sme návrh, ktorý splnil všetky požiadavky a mohol byť rýchlo doručený - v rámci dohodnutých dodacích termínov a rozpočtu. Dokázali sme využiť funkcie priestorov a vytvoriť otvorenú kanceláriu, no zároveň poskytnúť priestor pre súkromie zamestnancov. Okrem toho sme splnili želanie vedenia spoločnosti – zaručiť, aby zamestnanci všetkých oddelení medzi sebou viac komunikovali cieľom vytvoriť efektívnejší spôsob práce.

Interiérové riešenie kancelárie

 

Výsledok hovorí sám za seba. Ako vedenie spoločnosti, tak aj zamestnanci sú spokojní s interiérovým riešením a s kvalitou použitých produktov. Moderný štýl kancelárie zosobňuje atmosféru, ktorú chce CC Höganäs sprostredkovať zákazníkom a dodávateľom pri návšteve svojho sídla. Okrem toho je toto interiérové riešenie možné presunúť do iných priestorov a ďalej rozvíjať, keď je príde čas na expanziu.