• Doprava zadarmo pri nákupe nad € 30 bez DPH
  • 14 dní na vrátenie tovaru
  • Záruka 3 roky
0
Košík
Cena bez DPH (zmeniť)
Spolu
Cena/ks
Množstvo
Položky
Nákupný košík je momentálne prázdny.
Cena bez DPH
5,- €
Do pokladne
Zmeniť
PROJEKTOVÉ RIEŠENIA

10 najčastejších otázok od našich zákazníkov

10 najčastejších otázok od našich zákazníkov
Blog

Vy, ktorí nás už poznáte samozrejme viete, že sa neustále snažíme zlepšovať pracovné prostredie. Pozrieme sa na to, čo o nás možno neviete. Poznáte rozmanitosť nášho sortimentu? Viete, že máme väčšinu produktov na sklade a že 90% našich produktov je vyrobených v Európe? Dnes odpovedáme na najčastejšie otázky, ktoré sa nás zákazníci pýtajú. Môžeme vám zaručiť, že niektoré odpovede vás milo prekvapia.

„Dovolám sa na zákazníckej linke reálnej osobe?“

Rozhodne áno. Osobný kontakt s našimi zákazníkmi je pre nás veľmi dôležitý. Na zákazníckej linke náš tím ochotne odpovie na všetky vaše otázky týkajúce sa našich produktov, dodacích lehôt, platobných podmienok alebo čohokoľvek iného. Ak chcete, môžete taktiež zadať vašu objednávku priamo cez telefón. Kontaktovať nás môžete spôsobom, ktorý vám najlepšie vyhovuje: telefonicky, e-mailom alebo online chatom, v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00.

„Predávate iba kancelársky nábytok?“

Náš sortiment výrobkov a odborných znalostí pokrýva všetko od kancelárskeho nábytku cez paletové regály, dielenské stoly, až po šatňové skrinky. Kancelársky nábytok je jednou z oblastí, na ktoré sa špecializujeme, ale považujeme sa za dodávateľa komplexných riešení pre rôzne pracovné prostredia vo všetkých odvetviach. To znamená, že bez ohľadu na to, v čom podnikáte sa môžete na nás obrátiť so všetkým, čo potrebujete na zlepšenie svojho pracovného prostredia.

„Máte produkty na sklade?“

Odpoveď na túto otázku je áno aj nie. Nemáme na sklade všetkých 15 000 produktov, ktoré nájdete na našej stránke, ale väčšina produktov z najnovšieho katalógu je k dispozícii v našom sklade vo švédskom Halmstade. Na našom webe nájdete predpokladanú dobu dodania pod každým produktom.

„Môžete nám pomôcť zefektívniť náš sklad?“

Áno, toto je jedna z oblastí, na ktorú sa špecializujeme. Naši projektoví inžinieri vám radi pomôžu so všetkým, od optimalizácie usporiadania menších skladov až po maximalizáciu počtu paletových regálov vo veľkosklade. Dokážeme vám tiež poskytnúť kompletné, vysoko ergonomické riešenie pre váš sklad, ktoré zahŕňa ďalšie vybavenie, ako sú napríklad baliace stoly a vozíky na kompletizáciu objednávok. Zavolajte nám a povedzte nám, čo by ste chceli dosiahnuť a my vám pomôžeme vaše riešenie dotiahnuť do konca.

„Odkiaľ pochádzajú vaše produkty?“

Náš sortiment možno rozdeliť do piatich skupín: 30% našich výrobkov vyvíja naše vlastné konštrukčné oddelenie a vyrába sa v našich výrobných závodoch v Poľsku a na Slovensku. Nakupujeme 20% od švédskych výrobcov, 20% od britských výrobcov a ďalších 20% od iných spoločností v Európe. Zvyšných 10% je časť nášho sortimentu, ktorá je dodávaná vybranými výrobcami v Ázii.

„Môžete mi pomôcť zariadiť kanceláriu?“

Samozrejme! Zariaďovanie pracoviska je veľká zodpovednosť, preto je dobré mať k dispozícii špecializovaný tím odborníkov na interiérový dizajn, na ktorý sa môžete spoľahnúť. Náš projektový tím vám zariadi všetko od fázy plánovania až po deň, kedy sa nasťahujete, bez ohľadu na to, či zariaďujete iba jednu miestnosť alebo celú budovu kancelárskych priestorov. Žiadny projekt nie je príliš veľký ani malý, aby ste nás oslovili s vašou predstavou.

„Môžete zabezpečiť aj montáž produktov?“

Radi prevezmeme zodpovednosť za montáž všetkých produktov na mieste. Ak chcete, môžete sa obrátiť na našich obchodných zástupcov, ktorí vám pomôžu so všetkým, od objednania až po dodanie a montáž. Poskytujeme efektívne a pohodlné služby, ktoré naši zákazníci veľmi oceňujú.

„Je pravda, že ste rodinný podnik?“

Spoločnosť AJ Produkty bola založená ako AJ Produkter vo švédskom meste Hyltebruk v roku 1975 Andersom Johanssonom, ktorý mal v tom čase 19 rokov. Svoje iniciály vložil do názvu spoločnosti: AJ. Od začiatku bolo cieľom podnikania dodávať produkty, ktoré pomáhajú vylepšiť pracovné prostredie uľahčením a zefektívnením práce zamestnancov. Anders a jeho rodina stále vlastnia a riadia dnes už veľkú spoločnosť s pobočkami v 19 európskych krajinách.

„Prečo je značka AJ zapojená do sveta športu?“

Našou vášňou je pomoc ľudom v dosahovaní čo najlepších výkonov, a to nielen na pracovisku, ale aj na športovom štadióne. Medzi týmito dvomi oblasťami je niekoľko paralel. Každý rok sme sponzorom majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji už od roku 1989. Logo AJ Produkty môžete vidieť najčastejšie na dresoch rozhodcov a mantineloch. Logo sa spočiatku môže zdať nenápadné, no rovnako ako naše produkty, robí nenápadným spôsobom veľký rozdiel.

„Aký je váš prístup k udržateľnosti?“

Pri vývoji nových výrobkov sa vždy zameriavame na otázky životného prostredia a očakávame, že naši dodávatelia budú v oblasti udržateľnosti spĺňať vysoké štandardy. Ako rodinný podnik sa na veci pozeráme z dlhodobého hľadiska. Jedným z príkladov toho je naša certifikácia ISO 9001 a ISO 14001, ktorá zdôrazňuje náš záväzok k našej planéte a ku kvalite, ktorú majú naši zákazníci právom očakávať.

 

Chceli by ste sa dozvedieť viac? Ak máte ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať.