Bez DPH
Doprava zadarmo pri nákupe nad € 30
14 dní na vrátenie tovaru
Možnosť platby na faktúru
Záruka 7 rokov
Ako firma Boozt prispôsobila pracovné prostredie zamestnancom?

Ako firma Boozt prispôsobila pracovné prostredie zamestnancom?

Rozvoj pracovného prostredia je prirodzenou súčasťou fungovania firmy. Pre Boozt je dôležité, aby sa ich zamestnanci cítili dobre a boli spokojní. To je okamžite vidieť pri návšteve skladu. Panuje tam pozitívna atmosféra medzi zamestnancami, ktorí sa starajú o to, aby zákazníci dostali všetky starostlivo zabalené objednávky.
Spoločnosť neustále pracuje na implementácii pozitívnych zmien. Aby uľahčili prácu pri balení a príjme tovaru, obrátili sa na nás v AJ Produkty. Cieľom bolo znížiť zbytočné zaťaženie a pohyby. To vedie k lepšiemu pracovnému toku.
„Tím EHS v Boozt, ktorý sa zaoberá rôznymi projektmi pre zlepšovanie procesov, nás zapojil do svojich výziev,“ hovorí Magnus Andersson, obchodný zástupca v AJ Produkty. „Je skvelé byť súčasťou tejto cesty a pomáhať Boozt vytvárať lepšie pracovné prostredie pre ich zamestnancov. Na základe prepracovaného návrhu, založeného na ich potrebách, sme vyvinuli jedinečné pracovné stanice.“
Je dôležité, aby pracovné stanice bolo možné prispôsobiť tak, aby vyhovovali všetkým, bez ohľadu na výšku zamestnanca. Vďaka výškovo nastaviteľným stolom sa znižuje riziko úrazov z preťaženia. Použitím elektrických stolov, ktoré je možné nastaviť jednoduchým stlačením tlačidla, je teraz možné rýchlo a jednoducho prispôsobiť výšku stola. Keď je nastavenie jednoduché, funkcia sa využíva častejšie, čo výrazne zlepšuje ergonómiu pracoviska.
Ďalším problémom, ktorý bolo potrebné vyriešiť, bol lepší prístup k baliacemu materiálu. Zbytočné otáčanie sa zaťažuje telo a tieto pohyby by sa mali minimalizovať. Magnus navrhol doplniť baliace stoly policami, ktoré sa pohybujú spolu so stolom pri jeho zdvíhaní alebo znižovaní. Potrebný materiál je teraz ľahko dostupný priamo pred baliacou plochou.
Cecillia Lundberg, Warehouse Boozt
Na oddelení príjmu tovaru sa zamestnanci stretávali s problémom nedostatku miesta pri vybaľovaní, čo často viedlo k tomu, že predmety padali na zem. Tento problém sa vyriešil výmenou dielenských stolov za nový model so širšou pracovnou plochou a vyvýšeným okrajom vzadu, ktorý zabraňuje pádu predmetov.
Nové pracovné stanice sú navyše elektricky výškovo nastaviteľné, čo zabezpečuje najlepšiu možnú ergonómiu a spríjemňuje prácu zamestnancom.
Aby bolo dopĺňanie baliacich materiálov na pracovných staniciach jednoduchšie, zaviedli sme do prevádzaky špeciálne upravené vozíky na obaly. Tieto praktické vozíky umožňujú zamestnancom ľahko získať potrebný baliaci materiál a navyše obsahujú aj poličku na skladanie krabíc. Okrem úspory času zamestnanci oceňujú aj možnosť uskladnenia väčších baliacich materiálov priamo na vozíkoch, čím sa uvoľní cenný priestor na baliacich stoloch.
Magnus priniesol aj ďalšie inovatívne riešenie – mobilné stoly, ktoré zamestnancom umožňujú pohybovať sa po sklade s vybavením, ako sú počítače a ručné skenery. Táto flexibilita, kedy si zamestnanci môžu vytvoriť „mini kanceláriu“ kdekoľvek v sklade, výrazne zvyšuje pohodlie a šetrí drahocenný čas.
Frida Lindström, EHS-Koordinator Boozt
Magnus Andersson, Project Sales AJ Produkty