Bez DPH
Doprava zadarmo pri nákupe nad € 30
14 dní na vrátenie tovaru
Možnosť platby na faktúru
Záruka 7 rokov
Ako môže hybridná práca pomôcť k podnikom dosiahnuť lepšie výsledky

Ako môže hybridná práca pomôcť k podnikom dosiahnuť lepšie výsledky

Systém hybridnej práce sa stáva čoraz populárnejší. Poskytnutie slobody zamestnancom rozhodnúť sa, či chcú pracovať v kancelárii alebo na diaľku, je pre mnohé podniky novou normou. V niektorých prípadoch je to dokonca nevyhnutnosť na prilákanie nových a kvalitných zamestnancov. Ako teda vytvoriť dobre fungujúce hybridné pracovisko a aké sú jeho výhody a nevýhody? Tu je niekoľko tipov, ktoré môžu vašej organizácii pomôcť k úspechu.
  • Šetrí čas potrebný na dochádzanie a poskytuje lepšiu rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom.
  • Umožňuje im pracovať v pokojnom prostredí a lepšie sa sústrediť na prácu.
  • Dáva im väčšiu kontrolu nad vlastným časom, čo vedie k zníženiu stresu a zvýšeniu pohody.
  • Vedie k väčšej spokojnosti v práci.
  • Výsledkom sú spokojní zamestnanci, ktorí si užívajú dobrú rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom.
  • Zvyšuje produktivitu, pretože zamestnanci sú motivovaní k lepším výkonom.
  • Pomáha im stať sa atraktívnejším zamestnávateľom, ktorý si ľahšie udrží súčasných a zároveň priláka nových zamestnancov.
  • Pracovné prostredie – optimalizáciou pracovného priestoru, ktorý je k dispozícii v kancelárii a pri práci na diaľku
  • Manažment – rozvíjaním dôvery, spoločnej zodpovednosti a jasných zásad.
Pre manažérov môže byť spočiatku ťažké, že nebudú mať zamestnancov pod kontrolou. Vyžaduje si to silnú vieru v schopnosť zamestnancov samostatne plánovať a plniť svoje úlohy. Vzájomná dôvera a zodpovednosť sú však pre fungovanie hybridnej práce nevyhnutné.

Uvoľnite kontrolu: Manažéri musia nechať pracovisko vyvíjať sa. Poskytnutie správnych podmienok zamestnancom môže zvýšiť produktivitu a spokojnosť v práci, nehovoriac o lojalite k podniku.

Delegujte zodpovednosť: Dobre fungujúce hybridné pracovisko môže vyžadovať, aby všetci zamestnanci prevzali svoj podiel zodpovednosti. Rozdelenie zodpovednosti môže mať vplyv aj na to, aby pracovníci rozvíjali svoje vlastné zručnosti, vďaka čomu môžu rásť ako jednotlivci.
Jasné pravidlá: Je dôležité mať v tíme jasnú štruktúru. Stanovte pravidlá, ako často majú byť zamestnanci v kancelárii a aké sú ich povinnosti pri práci na diaľku.