Bez DPH
Doprava zadarmo pri nákupe nad € 30
14 dní na vrátenie tovaru
Možnosť platby na faktúru
Záruka 7 rokov
Ako úspešne organizovať hybridné stretnutia

Ako úspešne organizovať hybridné stretnutia

Aké sú výzvy online hybridných stretnutí? Prítomnosť niektorých účastníkov na home office a iných vo fyzicky v kancelárii môže viesť k určitým výzvam. Všetko od technických aspektov až po to, ako zdieľať obrazovku, ak je na jednom mieste viacero ľudí.
3. Pred stretnutím si ujasnite účel stretnutia a podrobný program. Ak je to možné, pokúste sa udržiavať očný kontakt s osobou, s ktorou hovoríte, rovnako ako na fyzickom stretnutí.
 
4. Vyčleňte si priestor na otázky a pred stretnutím dajte najavo, kedy bude tento priestor pre účastníkov vyhradený. Ak ide o dlhšie stretnutie, je dobré naplánovať aj prestávky, aby ste predišli strate pozornosti, či už vašej alebo ostatných účastníkov.
 
5. Uistite sa, že každý účastník má dostatok priestoru prejaviť sa. Tí, ktorí nechcú/nemajú možnosť hovoriť, môžu využiť funkciu chatu. Pre organizátora môže byť následne aj jednoduchšie orientovať sa v otázkach a pripomienkach.