Bez DPH
Doprava zadarmo pri nákupe nad € 30
14 dní na vrátenie tovaru
Možnosť platby na faktúru
Záruka 7 rokov
Stratégia pre hybridnú prácu

Stratégia pre hybridnú prácu

Pripravili sme pre vás vzor stratégie, akú by ste mali zvoliť pre hybridnú prácu, teda kombináciu práce v kancelárii a práce z domácej kancelárie – home office. Táto forma práce naberá na popularite a s najväčšou pravdepodobnosťou tu s nami zostane. Pomocou nej môžete vytvoriť lepšie podmienky pre zamestnancov a prispôsobiť im tak spôsob práce, ktorý im vyhovuje.
Táto stratégia hybridnej práce tvorí základ toho, ako sa má vaša firma staviať k možnosti pracovať štýlom home office v kombinácií s klasickou prácou v kancelárii. V tejto časti definujte, čo sa vzťahuje na home office a prácu v kancelárii.

Objasnite účel a ciele stratégie hybridnej práce. Napríklad, aké dlhé obdobie bude platiť a na ktorých zamestnancov sa vzťahuje. Vytvorte štruktúru práce pre zamestnancov podľa ich požiadaviek a technického zabezpečenia. To v praxi znamená, kto bude mať kedy home office a kto pracovať v kancelárii, ako budú prebiehať stretnutia a podobne.
 
Opis toho, čo je základom tejto stratégie. Zmenené pracovné metódy po pandémii, požadovaná flexibilita a rovnováha medzi prácou v kancelárii a home office.
  Tu môžete spísať aktualizované pravidlá o pevnom pracovnom čase pre efektívnu spoluprácu medzi kolegami. Je dobré mať svoj systém alebo online platformu, kde môžete zaznamenávať, ktoré dni je kto v kancelárii, napríklad pre hybridné stretnutia, spoločenské aktivity a rovnako budete mať prehľad o tom, kto má kedy home office.