Bez DPH
Doprava zadarmo pri nákupe nad € 30
14 dní na vrátenie tovaru
Možnosť platby na faktúru
Záruka 7 rokov
Leadership založený na dôvere

Leadership založený na dôvere

Ako vytvoriť motivovaný a oddaný pracovný tím v rýchlo sa meniacom svete? Odpoveďou na túto otázku - a katalyzátorom úspechu na pracovisku - môže byť vedenie založené na dôvere, ktoré sa zameriava na otvorenosť, dôveru a rešpekt. Čo však vlastne znamená používať leadership založený na dôvere a aké sú jeho potenciálne výhody a nevýhody na pracovisku?
Prostredie kancelárie

FAQ

NPM alebo New Public Management je súhrnný pojem pre reformy riadenia a správy vo verejnom sektore, ako sú nemocnice a školy. Tieto metódy sú často inšpirované súkromnýn sektorom.
Delegácia pre dôveru pracovala v rokoch 2016 - 2020 na šírení poznatkov o tom, ako by vládne agentúry mohli rozvíjať riadenie založené na dôvere vo svojich vlastných organizáciách a ako by sa skúsenosti z ideového a operačného rozvoja mohli zdieľať aj po skončení existencie organizácie.
Dôvera zvyčajne vytvára dôveru, takže ak ako manažér dáte jasne najavo, že svojim zamestnancom dôverujete, je podstatne väčšia šanca, že vám budú dôverovať. Dôvera zvyšuje pravdepodobnosť, že väčšina ľudí bude chcieť podávať dobré výkony a správať sa dobre.
Model riadenia je spoločný rámec, ktorý vysvetľuje, ako organizácia riadi a monitoruje svoju činnosť. Jeho cieľom je vytvoriť také podmienky, aby všetci zamestnanci konali v súlade so stratégiou.

Chcete vedieť o našich akciách a novinách ako prvý?

Prihláste sa na odber nášho newslettra a získajte exkluzívny prístup k informáciám o našich akciách, novinkách a zaujímavých článkoch.
Počkajte prosím...
*Kliknutím na prihlásenie na odber potvrdzujem, že súhlasím so spracovaním osobných údajov (viď. Politika informovanosti dotknutej osoby).