Moderná kancelária
Slová našej HR manažérky
Spýtali sme sa odborníčky na ľudské zdroje, našej HR manažérky, aké je to dnes pracovať v klasickej kancelárii. Pozrite si odpovede a tipy Else-Marie na niektoré kľúčové otázky.Zobraziť článok
5 tipov na úspešný návrat do klasickej kancelárie
Pripravili sme pre vás naše najlepšie tipy pre úspešný návrat do kancelárie.Zobraziť článok
Prieskum
Ako sa vaši zamestnanci cítia pri práci v klasickej kancelárii? Vypracovali sme pre vás otázky pre prieskum, vďaka ktorému zistíte, čo vašim zamestnancom vyhovuje a naopak prekáža v práci. Tu si môžete vybrať a skombinovať tie najlepšie otázky pre vašu firmu. Stiahnuť prieskum.
Je pre vás klasická kancelária novinkou?
V posledných rokoch nastúpilo do firiem mnoho nových zamestnancov a čerstvých absolventov, ktorí začali svoju kariéru štýlom home office. Na čo by mal pri práci v kancelárii myslieť každý, kto je zvyknutý pracovať výlučne z domu? Prečítajte si naše tipy pre hladký prechod do kancelárií.Zobraziť článok
Štyri tipy na dizajn interiéru
1.
Skontrolujte úroveň hluku a uistite sa, že miestnosť má dobrú akustiku. Počas online stretnutí sa môžu kolegovia navzájom vyrušovať vyššou hladinou hluku, čo môže spôsobiť horšiu koncentráciu. Použitie akustické paravány, akustické nástenné panely a rastliny (či už živé alebo umelé), vďaka čomu dokážete znížiť úroveň hluku v kancelárii a vytvoriť príjemné pracovné prostredie.
2.
Sociálna interakcia je hnacou silou, ktorá privádza mnohých ľudí do kancelárie - to, aké máte usporiadanie pracovných miest, akým štýlom pracujete a kedy a kde sa stretávate, zohráva dôležitú úlohu pri návrhu dispozičného riešenia interiéru a usporiadaní nábytku. Príjemné pracoviská majú pozitívny vplyv na produktivitu, efektivitu a vytvárajú pocit spolupatričnosti. Možno by sa do vašej kancelárie hodila nová oddychová miestnosť?
3.
Zabezpečte, aby si mohli zamestnanci mohli držať odstup v priestoroch, ktoré využíva veľa ľudí súčasne, napríklad v jedálni.
4.
Pracovisko je často vnímané ako miesto stretnutí a potreba menších zasadacích miestností sa zvýšila. Vďaka viacerým menším zasadačkám je možné uľahčiť spoluprácu medzi kolegami a stretnutia s externými a internými stranami sa môžu konať bez toho, aby ste rušili svojich kolegov.
Obchodní zástupcovia AJ
Obchodný zástupca pre západné a stredné Slovensko
ĽUBOMÍR LAZÁRIK
+421 903 479 122
lubomir.lazarik@ajprodukty.sk
Obchodný zástupca pre východné Slovensko
TOMÁŠ KALUŽÁK
+421 911 141 420
tomas.kaluzak@ajprodukty.sk