Moderná klasická kancelária

Moderná kancelária

Klasické kancelárie sú ideálne pre tých, ktorí na výkon svojej práce potrebujú pevné pracovisko. Moderné kancelárie by mali spľňať potrebné kritériá nielen na sústredenú prácu, ale aj na osobné stretnutia, spoluprácu a rovnako by ich súčasťou mali byť spoločenské priestory. Aby sme vám pomohli zorientovať sa v rôznych moderných „vychytávkach“, pripravili sme pre vás sadu rozhovorov a článkov, ako aj sprievodcov a šablón, z ktorých si môžete ľubovoľne vybrať a prispôsobiť ich svojej novej kancelárii.
HR manažérka

Slová našej HR manažérky

Spýtali sme sa odborníčky na ľudské zdroje, našej HR manažérky, aké je to dnes pracovať v klasickej kancelárii. Pozrite si odpovede a tipy Else-Marie na niektoré kľúčové otázky. 

5 tipov na úspešný návrat do klasickej kancelárie

Pripravili sme pre vás naše najlepšie tipy pre úspešný návrat do kancelárie.

Oddychová zóna so stolmi a paravánmi

Prieskum

Ako sa vaši zamestnanci cítia pri práci v klasickej kancelárii? Vypracovali sme pre vás otázky pre prieskum, vďaka ktorému zistíte, čo vašim zamestnancom vyhovuje a naopak prekáža v práci. Tu si môžete vybrať a skombinovať tie najlepšie otázky pre vašu firmu. Stiahnuť prieskum.

Je pre vás klasická kancelária novinkou?

V posledných rokoch nastúpilo do firiem mnoho nových zamestnancov a čerstvých absolventov, ktorí začali svoju kariéru štýlom home office. Na čo by mal pri práci v kancelárii myslieť každý, kto je zvyknutý pracovať výlučne z domu? Prečítajte si naše tipy pre hladký prechod do kancelárií.

Práca v kancelárii

Štyri tipy na dizajn interiéru
1.

Skontrolujte úroveň hluku a uistite sa, že miestnosť má dobrú akustiku. Počas online stretnutí sa môžu kolegovia navzájom vyrušovať vyššou hladinou hluku, čo môže spôsobiť horšiu koncentráciu. Použitie akustické paravány, akustické nástenné panely a rastliny (či už živé alebo umelé), vďaka čomu dokážete znížiť úroveň hluku v kancelárii a vytvoriť príjemné pracovné prostredie.

2.

Sociálna interakcia je hnacou silou, ktorá privádza mnohých ľudí do kancelárie - to, aké máte usporiadanie pracovných miest, akým štýlom pracujete a kedy a kde sa stretávate, zohráva dôležitú úlohu pri návrhu dispozičného riešenia interiéru a usporiadaní nábytku. Príjemné pracoviská majú pozitívny vplyv na produktivitu, efektivitu a vytvárajú pocit spolupatričnosti. Možno by sa do vašej kancelárie hodila nová oddychová miestnosť?

Paraván ZONE
209,- €
Prezrite si náš lounge nábytok kliknutím na obrázok.

3.

Zabezpečte, aby si mohli zamestnanci mohli držať odstup v priestoroch, ktoré využíva veľa ľudí súčasne, napríklad v jedálni.

4.

Pracovisko je často vnímané ako miesto stretnutí a potreba menších zasadacích miestností sa zvýšila. Vďaka viacerým menším zasadačkám je možné uľahčiť spoluprácu medzi kolegami a stretnutia s externými a internými stranami sa môžu konať bez toho, aby ste rušili svojich kolegov.

Potrebujete inšpiráciu, radu alebo praktickú pomoc pri zariaďovaní pracoviska? Kontaktujte nás a my vám pomôžeme so zariadením vášho pracoviska.

Obchodní zástupcovia AJ

Obchodný zástupca pre západné a stredné Slovensko
ĽUBOMÍR LAZÁRIK
+421 903 479 122
lubomir.lazarik@ajprodukty.sk

Obchodný zástupca pre východné Slovensko
TOMÁŠ KALUŽÁK
+421 911 141 420
tomas.kaluzak@ajprodukty.sk

Chcete vedieť o našich akciách a novinách ako prvý?

Prihláste sa na odber nášho newslettra a získajte exkluzívny prístup k informáciám o našich akciách, novinkách a zaujímavých článkoch.
Počkajte prosím...
*Kliknutím na prihlásenie na odber potvrdzujem, že súhlasím so spracovaním osobných údajov (viď. Politika informovanosti dotknutej osoby).