Office Report 2021

Office Report 2021


Ako zachovať efektívnu tímovú prácu počas doby homeoffice? Ktorá veková skupina mala počas pandémie v práci najväčšie problémy? Čo môžete ako manažér urobiť pre optimalizáciu pracovného prostredia vo vašej kancelárii?

V tomto reporte sme zhromaždili štatistiky a dôležité fakty o dnešnom kancelárskom živote a o tom, čo zamestnanci chcú a potrebujú od svojich pracovísk práve teraz. Pozrite si Office report 2021!

Vzťahy na pracovisku sú rovnako dôležité ako samotná práca

Podľa prieskumu spoločnosti Airtasker 70 % (z celkového počtu 1004 zamestnancov na plný úväzok) odpovedalo, že si cenia vzťahy v práci rovnako ako vykonanú prácu*. Spontánne a neformálne interakcie, ktorým pri práci z domu hrozí zánik, nie sú rozptýlením ani spôsobom, ako byť neproduktívny - naopak, živia produktivitu a inovácie. 

Prečítajte si viac o tom, prečo budú kancelárie budúcnosti založené na spolupráci a komunite.

*Podľa prieskumu spoločnosti Airtasker z roku 2020. Odpovedalo 1004 zamestnancov na plný úväzok v USA, z ktorých 505 pracovalo z domu.

Túžime tráviť viac času spolu

Za posledné dva roky sa v takmer každom z nás prejavila silnejšia túžba po spoločenskom kontakte. Nie je to inak ani na pracovisku. Až 67 % ľudí uviedlo, že túži po väčšom množstve času stráveného so svojím tímom. Čo však hovorí výskum o sociálnych interakciách v kancelárii?

Prečítajte si viac o výhodách spoločných prestávok v kancelárii.

*Podľa prieskumu Work Trend Index 2021 spoločnosti Microsoft.

Tímový duch bez stretnutí sa vytráca

V prieskume, ktorý uskutočnili spoločnosti Tele2 a Sifo Kantar o nových spôsoboch práce počas pandémie, viac ako polovica respondentov uviedla, že tímový duch trpí, ak sa stretávajú iba zriedka. Väčšine chýbali prestávky na kávu a rozhovory s kolegami a 49 % respondentov sa domnievalo, že tímový duch sa prácou na diaľku vytráca*.

Tu sme pre vás spísali nápady na teambuildingové aktivity pre vás a vašich kolegov.

*Podľa prieskumu „Nové spôsoby práce" z roku 2020 od spoločností Tele2 a Sifo Kantar.

Dobré pracovné prostredie = spokojní a produktívni zamestnanci

Zamestnanci, ktorí sú spokojní vo svojej práci, sú o 16 % produktívnejší, o 18 % lojálnejší a o 30 % pozitívnejšie hodnotia svoje pracovisko v porovnaní so zamestnancami konkurencie.* Inými slovami, spoločnosti, ktoré sú ochotné prispôsobiť kanceláriu svojim zamestnancom, nezvýšia len produktivitu, ale aj svoju schopnosť prilákať a udržať si talenty.

Prečítajte si viac o výhodách atraktívneho pracovného prostredia.

*Podľa prieskumu spoločnosti Gartner z roku 2018.

Je čas na renováciu kancelárie

66 % všetkých vedúcich pracovníkov firiem zvažuje zmenu dizajnu svojich kancelárií, aby boli vhodnejšie pre hybridnú prácu (kombinácia práce v kancelárií a práce z domu).* Máte správny plán a správne nástroje na uskutočnenie zmeny?

Vytvorte vo svojej kancelárii kreatívnejšiu atmosféru.

*Podľa prieskumu Work Trend Index 2021 spoločnosti Microsoft.

Chcete vedieť o našich akciách a novinách ako prvý?

Prihláste sa na odber nášho newslettra a získajte exkluzívny prístup k informáciám o našich akciách, novinkách a zaujímavých článkoch.
Počkajte prosím...
*Kliknutím na prihlásenie na odber potvrdzujem, že súhlasím so spracovaním osobných údajov (viď. Politika informovanosti dotknutej osoby).