Hybridná kancelária

Hybridná práca

Hybridná práca je určená pre tých, ktorí kladú flexibilitu na prvé miesto. Ako iste tušíte, v hybridnom systéme je práca rozdelená medzi home office a prácu v kancelárii. Klasická kancelária sa využíva najmä na osobné stretnutia a tímovú spoluprácu, zatiaľ čo práca z domu ponúka väčšiu slobodu. Aby sme vám pomohli zorientovať sa v tomto spôsobe práce, pripravili sme pre vás rozhovory, články a po príručky, z ktorých si môžete vybrať pre vás potrebné informácie o hybridnej práci.

Slová našej HR manažérky

Našej HR manažérky sme sa opýtali, čo to je hybridná práca. Pozrite si odpovede a tipy Else-Marie na niektoré z najdôležitejších otázok. 

HR manažérka
Kontorsmiljö med skrivbord och skärmväggar

Najväčšie zmeny v hybridnej práci 

Pozreli sme sa na súčasné trendy a na to, čo ľudia považujú za najväčšie zmeny pri hybridnej práci.

Stratégia pre hybridnú prácu

Pozrite si náš článok o tom, ako nastaviť podnikovú stratégiu pre hybridnú prácu. Môžete ho použiť ako návod na vytvorenie vlastnej stratégie vo vašom podniku.

Kancelária

Prieskum

Zistite, ako sa vaši zamestnanci cítia pri práci v hybridnej kancelárii. Vypracovali sme prieskum s otázkami, ktoré zisťujú spokojnosť zamestnancov s hybridnou prácou. Môžete si vybrať a skombinovať tie najlepšie otázky pre vašu firmu. Stiahnite si náš prieskum.

Oddychová miestnosť

Hybridné stretnutia

Prečítajte si náš článok o výzvach hybridných stretnutí a o tom, ako ich najlepšie riešiť. 

Štyri tipy pre interiérový dizajn
1.

Väčšina dnešných stretnutí sa koná v menších skupinách a potreba veľkých zasadacích a konferenčných miestností sa znížila. Zvážte, či môžete svoju kanceláriu vybaviť radšej viacerými menšími zasadacími miestnosťami, kde môžu sedieť a pracovať menšie skupiny.

2.

Sociálna interakcia je hnacou silou, ktorá privádza mnohých ľudí do kancelárie, preto dobre prejdite výhody svojho pracovného prostredia. Nehodila by sa vám napríklad krásna oddychová zóna, kde sa aj stretnutia stanú uvoľnenejšími?

Rokovací stôl SELMA 
929,- €
Prezrite si náš lounge nábytok kliknutím na obrázok.

3.

Preskúmajte všetky možnosti rôznych usporiadaní nábytku v kancelárii a zistite svoje potreby. Potrebujete pevné pracovné priestory, alebo potrebujete kanceláriu, kde sa dajú využívať pevné aj zdieľané priestory? Inovácie a kreativitu stimulujú spontánne a neformálne stretnutia, ktoré sa môžu konať v spoločných priestoroch. Využite to!

4.

Rozdelenie kancelárie na zóny pomôže vytvoriť lepšie pracovné prostredie. Zóny s rôznou úrovňou zamerania dokážu podporiť spoluprácu medzi kolegami a tiež individuálnu prácu. Premyslite si pravidlá, ktoré by mali platiť pre zóny, aby sa zvýšila ich efektívnosť a pohoda, ako aj ich efektivita.

Potrebujete inšpiráciu, radu alebo praktickú pomoc pri zariaďovaní pracoviska? Kontaktujte nás a my vám pomôžeme so zariadením vášho pracoviska.

Obchodní zástupcovia AJ

Obchodný zástupca pre západné a stredné Slovensko
ĽUBOMÍR LAZÁRIK
+421 903 479 122
lubomir.lazarik@ajprodukty.sk

Obchodný zástupca pre východné Slovensko
TOMÁŠ KALUŽÁK
+421 911 141 420
tomas.kaluzak@ajprodukty.sk

Chcete vedieť o našich akciách a novinách ako prvý?

Prihláste sa na odber nášho newslettra a získajte exkluzívny prístup k informáciám o našich akciách, novinkách a zaujímavých článkoch.
Počkajte prosím...
*Kliknutím na prihlásenie na odber potvrdzujem, že súhlasím so spracovaním osobných údajov (viď. Politika informovanosti dotknutej osoby).