Bez DPH
Doprava zadarmo pri nákupe nad € 30
14 dní na vrátenie tovaru
Možnosť platby na faktúru
Záruka 7 rokov
Hybridná kancelária

Hybridná práca

Hybridná práca je určená pre tých, ktorí kladú flexibilitu na prvé miesto. Ako iste tušíte, v hybridnom systéme je práca rozdelená medzi home office a prácu v kancelárii. Klasická kancelária sa využíva najmä na osobné stretnutia a tímovú spoluprácu, zatiaľ čo práca z domu ponúka väčšiu slobodu. Aby sme vám pomohli zorientovať sa v tomto spôsobe práce, pripravili sme pre vás rozhovory, články a po príručky, z ktorých si môžete vybrať pre vás potrebné informácie o hybridnej práci.
Našej HR manažérky sme sa opýtali, čo to je hybridná práca. Pozrite si odpovede a tipy Else-Marie na niektoré z najdôležitejších otázok. 

Zobraziť článok
HR manažérka
Kontorsmiljö med skrivbord och skärmväggar
Pozreli sme sa na súčasné trendy a na to, čo ľudia považujú za najväčšie zmeny pri hybridnej práci.

Zobraziť článok
Pozrite si náš článok o tom, ako nastaviť podnikovú stratégiu pre hybridnú prácu. Môžete ho použiť ako návod na vytvorenie vlastnej stratégie vo vašom podniku.

Zobraziť článok
Kancelária
Oddychová miestnosť
Prečítajte si náš článok o výzvach hybridných stretnutí a o tom, ako ich najlepšie riešiť. 

Zobraziť článok
Rokovací stôl SELMA 
979,- €
Prezrite si náš lounge nábytok kliknutím na obrázok.
Potrebujete inšpiráciu, radu alebo praktickú pomoc pri zariaďovaní pracoviska? Kontaktujte nás a my vám pomôžeme so zariadením vášho pracoviska.