Ako zariadiť trendy kanceláriu?

Ako zariadiť trendy kanceláriu?

V nasledujúcom článku vám priblížime, ako sa nám podarilo zariadiť kanceláriu v modernom a elegantnom štýle. Rozhodli sme sa stavať na „neutrálnom“ nábytku s jednoduchými, čistými líniami. Prostredníctvom šikovných doplnkov sme následne mohli vytvoriť úžasný prvý dojem pre návštevníkov a príjemné prostredie pre zamestnancov, pre ktorých sme vytvorili Moodboard. Vznikla moderná kancelária, ktorú sme dopredu pripravili tak, aby jej prípadná budúca renovácia bola jednoduchá a rýchla.

Štýl kancelárie

Zelené rastliny a ľahké drevo v kombinácii s bielymi a zemitými tónmi dodávajú príjemný, teplý pocit. Veľké voľné steny vám umožňujú vyobraziť a prezentovať priebeh prác na stenu a vytvoriť Moodboard – ideálny pre workshopy a tvorivé stretnutia.

Rozdelenie miestností

Na relaxáciu a regeneráciu sme vyčlenili špeciálnu miestnosť s príjemným posedením, ktoré je vhodné pre prestávky na kávu, ako aj pre neformálne stretnutia. Veľké koberce a čalúnenia z mäkkej tkaniny na pohovkách a kreslách robia miestnosť mimoriadne príjemnou. Osobné a starostlivo vybrané detaily vytvárajú atmosféru pohodového domova.

kancelaria1.jpg

Výber kancelárskeho nábytku

Správny výber kancelárskeho nábytku je kľúčový pre dobrú ergonómiu práce, produktivitu a pohodlie na pracovisku. Tri najdôležitejšie typy nábytku, ktoré musíme vyberať po dôkladnej analýze, sú kancelárske stoly, kancelárske stoličky a úložné skrine.

Výber kancelárskeho stola 

Stôl už dávno nie je doska so štyrmi nohami. Ergonomický pracovný stôl je pri každodennej práci v kancelárii na nezaplatenie. Pre našu kanceláriu sme vybrali moderné stoly Modulus s O-podnožou. Tieto stoly sú dnes trendy, no nie sú však ergonomické, a preto ich odporúčame iba pre kancelárie, kde zamestnanci nesedia celý deň. Ak chcete vedieť viac o tom, ako vybrať ten správny stôl, prečítajte si náš článok Výber kancelárskeho stola.

Výber kancelárskej stoličky

Kancelárska stolička má výrazný vplyv na pohodu zamestnancov, a preto je treba jej výberu venovať značnú pozornosť. Na začiatok treba zvážiť, koľko hodín budú zamestnanci denne sedieť. Podľa toho budeme vedieť, aké funkcie musí stolička obsahovať, prípadne pri celodennom sedení odporúčame zvážiť kúpu aktívnych stoličiek, vďaka ktorým môžu zamestnanci striedať svoje pracovné polohy. Návod, podľa čoho sa rozhodovať pri výbere, sme spísali v článku Výber kancelárskej stoličky.

Výber úložných skríň

Pri výbere úložných skríň musíte vedieť odpovede na nasledovné otázky. Potrebujem drevenú alebo kovovú skriňu? Mám dostatok priestoru na otváranie dverí alebo potrebujem skrine s posuvnými alebo roletovými dverami? Akú úroveň bezpečnosti by mala skriňa spĺňať? Všetky naše rady sme zhrnuli v článku Ako vybrať správne úložné riešenie.

kancelaria2.jpg

Rozmiestnenie kancelárskeho nábytku

Tenké stolové paravány Split poskytujú určité súkromie medzi pracovnými miestami bez zbytočnej izolácie od ostatných kolegov. Otvorené a uzavreté kancelárske skrine zo série Modulus poskytujú nielen skvelé úložné možnosti, ale aj efektívne rozdeľujú miestnosť. Biele kancelárske stoly Modulus majú štýlový O-rám, ktorý dodáva kancelárii atraktívny a moderný nádych.

Osvetlenie a tienenie

Správne rozloženie stolov aj s ohľadom na rozmiestnenie okien v kancelárii je kľúčové pre celodenné sústredenie. Výrazné tienenie na oknách, ktoré by zamedzovalo dennému svetlu prenikať dovnútra, by mohlo byť v konečnom dôsledku škodlivé pre zdravie zamestnancov. Je preto vhodné, ak sa dá svetlo v miestnosti regulovať a je vždy optimálne.

Nezabudnite na doplnky do kancelárie

Pri zariaďovaní kancelárie a všeobecne interiérov sa môže zdať, že po zariadení priestorov nábytkom už máme hotovo. No práve doplnky a rôzne detaily dotvárajú celkový dojem. Medzi takéto detaily patria napríklad kvety, menovky na dvere kancelárie či obrazy.

kancelaria3.jpg

So správnym nábytkom a dômyselnými detailmi môžete vytvoriť kancelárske prostredie, ktoré je úžasne funkčné a zároveň ho budete môcť v prípade renovácie pretvoriť zmenou niektorých detailov a príslušenstva.

kancelaria4.jpg

Chcete vymaniť svojich zamestnancov zo stereotypu? Prečítajte si náš článok o flexibilnej kancelárii pre kreatívny tím tu. Ak si vravíte, že toto vo svojej malej kancelárií nedokážete uskutočniť, skúste sa inšpirovať článkom Ako zariadiť malú kanceláriu.