Bez DPH
Doprava zadarmo pri nákupe nad € 30
14 dní na vrátenie tovaru
Možnosť platby na faktúru
Záruka 7 rokov
Zasadacia miestnosť

Ako správne zariadiť zasadaciu miestnosť?

Dobrá zasadačka by mala byť elegantná a funkčná. Je to miestnosť, v ktorej môžu spolupracovať a rozvíjať sa rôzne individuality. Malo by byť možné je v nej organizovať prezentácie a prednášky, ako aj diskusie, stretnutia a workshopy. Zariaďujete rokovaciu miestnosť alebo veľkú zasadačku, ale nie ste si istí vybavením? Interiérová dizajnérka Camilla Hassbjer sa podelí o svoje najlepšie tipy - od farby stien až po výber rokovacieho nábytku.
Camilla Hassbjer
Prvým krokom pri navrhovaní konferenčnej miestnosti je vykonanie analýzy potrieb. Na čo sa bude miestnosť používať, koľko miest je potrebných, aká technika bude k dispozícii a aký typ nábytku bude najlepší? Potrebujete čalúnené konferenčné stoličky, ktoré budú extra pohodlné, alebo vám postačia jednoduché, stohovateľné rokovacie stoličky? Alebo možno kombinácia?

„Niekedy stačí klasický rokovací stôl, ale mnohí ľudia chcú mať možnosť pravidelne meniť rozloženie nábytku alebo pracovať v malých skupinách, a vtedy si vyberú flexibilné riešenie s menšími stolmi, pomocou ktorých vedia vytvárať rôzne zoskupenia“, hovorí Camilla Hassbjer, konzultantka v oblasti interiérového dizajnu.
Set nábytku FLEXUS + WHISTLER
2 019,- €
Rokovací stôl AUDREY
1 029,- €
  1. Naplánujte stretnutie v dostatočnom predstihu.
  2. Skontrolujte funkčnosť technického vybavenia.
  3. Pripravte si jasný program, aby sa účastníci mohli pripraviť.
  4. Ak je stretnutie dlhé, zahrňte niekoľko krátkych prestávok.
  5. Dodržiavajte harmonogram stretnutia.
  6. Aspoň jeden bod programu urobte interaktívnym. Zvýši sa tým sústredenosť účastníkov.
  7. Pohodlné konferenčné stoličky sú dôležité najmä počas dlhých zasadnutí.
Ak potrebujete pomoc so zariadením zasadacej miestnosti, kontaktujte nás. Radi vám pomôžeme!

FAQ

  • Okrem rokovacích stolov a stoličiek sa často vyžaduje aj projekčné plátno, reproduktory a mikrofón. Zasadacia miestnosť by mala mať adaptéry pre technické vybavenie, prístup na internet a ľahko dostupné elektrické zásuvky.
  • Vďaka výškovo nastaviteľnému rokovaciemu stolu môžete ľahko striedať pracovné polohy počas stretnutí. Striedanie sedenia a státia počas pracovného dňa je prospešné pre vaše zdravie.
  • Konferencia je väčšie stretnutie, na ktorom sa účastníci venujú konkrétnej téme. Zvyčajne sa konajú prednášky a diskusie.
  • Počas hybridného stretnutia sú niektorí účastníci prítomní v rokovacej miestnosti a jeden alebo viacerí účastníci sa zúčastňujú stretnutia online.
  • Vybavte ju kobercami, hrubými závesmi a čalúnenými stoličkami. Ak v miestnosti stále pretrváva ozvena, riešením sú akustické panely na stropoch a stenách.
  • Dobrým spôsobom, ako ukončiť konferenciu, je zrekapitulovať, či sa dosiahol účel a ciele. To dáva účastníkom príležitosť zamyslieť sa nad diskutovanými témami.